Çanakkale İşkur Personellerine Afad Tarafından Afet Farkındalık Eğitimi Düzenlendi

?İçişleri Bakanlığının 2021 yılını ‘‘Türkiye Afet Eğitim Yılı’’ ilan etmesi kapsamında Çanakkale İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü tarafından Çanakkale Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü çalışanlarına Çanakkale AFAD İl Müdürlüğünde Afet Farkındalık Eğitimi semineri verildi.

616
Çanakkale İşkur Personellerine Afad Tarafından Afet Farkındalık Eğitimi Düzenlendi

Şef Bünyamin Çevik’in düzenlediği seminere Çanakkale İŞKUR İl Müdürlüğünün farklı birimlerinde görev yapan İş ve Meslek Danışmanı, Memur, Veri Kontrol ve Hazırlama İşletmeni ve Güvenlik Görevlileri katılım gösterdi.  Eğitim; afete hazırlığın önemi, yaşam çevremizdeki riskler, afet ve acil durum planı, afet ve acil durum çantası, afet sırasında doğru davranış şekilleri, afet ve acil durum anında ilk 6 saatin önemi gibi başlıklarda yürütüldüÇanakkale İşkur Personellerine Afad Tarafından Afet Farkındalık Eğitimi Düzenlendi
İçişleri Bakanlığının 2021 yılını ‘‘Türkiye Afet Eğitim Yılı’’ ilan etmesi kapsamında Çanakkale İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü tarafından Çanakkale Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü çalışanlarına Çanakkale AFAD İl Müdürlüğünde Afet Farkındalık Eğitimi semineri verildi.
Şef Bünyamin Çevik’in düzenlediği seminere Çanakkale İŞKUR İl Müdürlüğünün farklı birimlerinde görev yapan İş ve Meslek Danışmanı, Memur, Veri Kontrol ve Hazırlama İşletmeni ve Güvenlik Görevlileri katılım gösterdi.  Eğitim; afete hazırlığın önemi, yaşam çevremizdeki riskler, afet ve acil durum planı, afet ve acil durum çantası, afet sırasında doğru davranış şekilleri, afet ve acil durum anında ilk 6 saatin önemi gibi başlıklarda yürütüldü


Kaynak: Haber Merkezi

Etiketler; #işkur
Yorum Ekle
İsim
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.